Buď existuje skupina rodičov, ktoré veci zabalia do vákuového vreca a uskladnia pre ďalšie deti, potom sú tu rodičia, ktorí veci jednoducho vyhodia bez toho, aby premýšľali. No a nakoniec sú tu šikovní rodičia, ktorí veci posunú ďalej a ešte na nich zarobia.
Teraz nehovoríme o plytkom zarábaní na deťoch, ale o systéme, ktorý je výhodný pre predajcu aj kupujúceho.
Ako na to?
Treba si zodpovedať otázky: KDE? AKO? ZA KOĽKO?
Odpoveď na otázku KDE? je veľmi jednoduchá. Existuje mnoho inzertných portálov, kde môžete predávať. Buď si zvolíte len jeden, alebo si dáte trošku viac námahy a veci budete inzerovať na viacerých naraz. Zasiahnete tak väčšiu skupinu ľudí.
Potom je tu možnosť využiť aj tzv. aukčné portály, alebo sa zamerať na predaj cez sociálne siete. V dnešnej dobe funguje všetko!
Máme pre vás aj pár dobrých rád:
*neposkytujte nikdy svoje osobné údaje, ktoré nesúvisia s obchodom
*komunikujte otvorene, slušne a nebojte sa priznať nedostatky
*tovar, ktorý je potrebné odskúšať - uveďte len osobný odber
AKO teda čo najlepšie predať? K tomu vedia jedna jediná cesta, a to postarať sa o to, aby bol váš inzerát lákavý - lákavý na pohľad. Inzerát by mal mať výstižný a pútavý nadpis. Popis produktu by mal vecne a výstižne pomenovať inzerovanú vec, rovnako aj spôsob platby, či spôsob dodania. Ak je vec poškodená, treba uviesť o aký druh poškodenia ide a prispôsobiť mu cenu. Najdôležitejšia je fotografia. Kupujúci nemá možnosť si vec takpovediac "omakať". Musí sa spoľahnúť na to, čo mu poskytnete a fotografie sú nosnou informáciou.
Pri inzercii, alebo akomkoľvek predaji z druhej ruky je dôležité ZA KOĽKO? Aj keď má predávajúci pocit, že nosená vec je ako nová, nemôže dať takú cenu, za akú ju kúpil. Aj keď malo dieťatko vec na sebe len párkrát, nevadí. Cena musí byť primeraná a zaujímavá.
Je dobré uviesť za koľko ste vec kúpili, alebo priložiť blok, nech kupujúci vidí, že nemáte dôvod na veci zarábať, ale chcete ju len výhodne posunúť ďalej.
Pri detských veciach sa viac ako inde oplatí veci kombinovať, robiť balíčky rovnakej veľkosti alebo druhu. Ak sa cena kupujúcemu zdá vysoká, komunikujte. Ponúknite dohodu. Buď cenu upravte, alebo prihoďte nejakú drobnosť, ktorú aj tak chcete predať, alebo ponúknite poštovné zadarmo. Je to lepšia cesta, ako bazírovať na cene a následne nič nepredať.
Zdroj: finance.sk